Všeobecné obchodné podmienky


1. Úvodné ustanovenia

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú práva a povinnosti medzi:

Predávajúci / Prevádzkovateľ:
Mikuláš Halász
Eisnerova 58/B, 841 07 Bratislava, Slovenská republika
IČO: 47798831
E-mail: miki.halasko zavináč gmail.com
Tel.: +421911039087

Tieto VOP sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä:
– zákon č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník,
– zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa,
– zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku,
– zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a Nariadenie (EÚ) 2016/679 (GDPR),
– zákon č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode.

Podrobnosti o používaní webstránky a spracovaní osobných údajov upravujú samostatné dokumenty: Pravidlá používania webstránky a Zásady ochrany osobných údajov (GDPR).


2. Predmet zmluvy

Predmetom zmluvy je dodanie produktov a služieb uvedených na webovej stránke prevádzkovateľa.

Prevádzkovateľ ponúka najmä:
– e-booky s radami o spánku a regenerácii,
– e-mailové seriály,
– e-mailové konzultácie počas 12 mesiacov,
– telefonické konzultácie,
– články, videá, audio obsah, obrázky, prezentácie, webináre,
– bezplatné e-booky a e-maily,
– odporúčania a odkazy na produkty tretích strán (affiliate programy).

Na webstránke sa môžu nachádzať odkazy na partnerské (affiliate) programy a produkty tretích strán, ktoré môžu alebo nemusia obsahovať zľavy. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za obsah, zmeny cien, kvalitu či dostupnosť týchto produktov.

Obsah má vzdelávací a informačný charakter a nenahrádza odbornú zdravotnú, psychologickú, právnu či inú profesionálnu pomoc.
Produkty a služby nie sú určené pre osoby s vážnymi zdravotnými problémami, ako je uvedené v Pravidlách používania webstránky.


3. Objednávka a uzavretie zmluvy

Zákazník si objednáva produkty a služby prostredníctvom elektronického objednávkového formulára.
Zmluva je uzavretá okamihom potvrdenia objednávky zákazníkom a jej prijatia prevádzkovateľom.

Ceny produktov sú uvedené v eurách, vrátane všetkých daní a poplatkov.


4. Platobné a dodacie podmienky

Platba sa uskutočňuje bezhotovostne – platobnou kartou, bankovým prevodom alebo inou online platbou.

Digitálny obsah sa dodáva elektronicky – odoslaním odkazu alebo samotného súboru na e-mail zákazníka.
Dodanie sa považuje za splnené okamihom odoslania prístupových údajov alebo odkazu.

 

5. Autorské práva

Obsah produktov a služieb je chránený autorským zákonom.
Zákazník môže informácie využívať pre osobnú potrebu a zdieľať ich s priateľmi či rodinou, avšak nesmie šíriť celé kapitoly, bloky textu či významné časti bez písomného súhlasu autora.
Autor podporuje primerané zdieľanie rád a tipov z obsahu v osobnom okruhu, avšak nie ich kopírovanie alebo masové šírenie.
Povolené sú primerané citácie s uvedením zdroja.


6. Odstúpenie od zmluvy a garancia

Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od uzavretia zmluvy alebo prevzatia produktu, v súlade so zákonom č. 102/2014 Z. z.
Toto právo sa nevzťahuje na digitálny obsah dodaný s výslovným súhlasom zákazníka pred uplynutím lehoty na odstúpenie, ak bol o tom zákazník riadne poučený.

Prevádzkovateľ poskytuje dobrovoľnú 30-dňovú garanciu vrátenia peňazí na zakúpené produkty a služby, okrem služieb už v plnom rozsahu poskytnutých (napr. uskutočnená konzultácia).

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo ukončiť poskytovanie služieb zákazníkovi v prípade neslušného, nemravného, agresívneho alebo inak nevhodného správania bez nároku na vrátenie peňazí. Tým sa myslí tiež zneužívanie prístupu k osobnému kontaktu.


7. Reklamácie

Reklamácie sa riadia zákonom č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník a zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.
Reklamáciu je možné uplatniť e-mailom na adresu mikulas ZAVINÁČ spanokpremuza.sk  s popisom vady a dokladom o kúpe.
Reklamácia bude vybavená do 30 dní od jej doručenia.

Možné spôsoby vybavenia reklamácie

Záleží od povahy chyby:

  • odstránenie technickej chyby,

  • sprístupnenie produktu,

  • výmena súboru,

  • vrátenie platby (len ak je produkt objektívne chybný / nedodaný),

  • zamietnutie reklamácie, ak nie je opodstatnená.


Výluky z reklamácie

Tu uveď, že reklamáciu nie je možné uznať, ak:

  • problém vznikol nesprávnym používaním (napr. zákazník zmazal e-mail s prístupom),

  • produkt je v poriadku a zodpovedá popisu,

  • zákazník nepreukáže kúpu,

  • ide o subjektívnu nespokojnosť s obsahom.

 


8. Ochrana osobných údajov

Spracovanie osobných údajov sa riadi dokumentom „Zásady ochrany osobných údajov (GDPR)“ dostupným na webstránke prevádzkovateľa.
Tento dokument obsahuje informácie o spracovaní údajov v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. a GDPR, vrátane zoznamu všetkých tretích strán a nástrojov používaných prevádzkovateľom.


9. Záverečné ustanovenia

Tieto VOP nadobúdajú účinnosť dňa 11.8.2025
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo tieto VOP meniť; aktuálna verzia je vždy zverejnená na webstránke.

Mimosúdne riešenie sporov: spotrebiteľ sa môže obrátiť na Slovenskú obchodnú inšpekciu (www.soi.sk) alebo využiť platformu Európskej komisie na riešenie sporov online: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Nepomohol vám chat?

Ak Vám AI poradca nevedel pomôcť alebo máte technický problém s prístupom,
môžete ma kontaktovať e-mailom .

ℹ️ Konzultácie sú súčasťou plateného programu RESTART PROTOKOL.

COMPANY

CUSTOMER CARE

Copyright 2025. Mikuláš Halász. All Rights Reserved.